GRĄŽINIMO SĄLYGOS

  • Tikimės jog į šį puslapį užsukote tik pasmalsauti :)

    Visgi, jeigu įsigijote netinkamos kokybės maisto prekę, kol nesibaigė prekės tinkamumo naudoti terminas, turite teisę:

    1. reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba
    2. reikalauti atitinkamai sumažinti kainą, arba
    3. reikalauti grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti už prekę sumokėtų pinigų.

    Taip pat aukščiau išvardintomis teisėmis galite pasinaudoti ir tuo atveju, jeigu jums buvo parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs.  

    Jeigu norite grąžinti prekes, nes esate nepatenkinti Jums pristatytų prekių kokybe, norite jas pakeisti arba prekės yra pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, kreipkitės el. paštu parduotuve.alytus@vilkyskiu.lt arba telefonu +370 677 43098.

    Jeigu kreipiatės dėl netenkinančios prekių kokybės, turite pateikti nekokybiškos prekės nuotrauką, nurodyti prekės trūkumus bei pateikti prekės pirkimo-pardavimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį ar pan). Jeigu nepateikiate prekės pirkimo-pardavimo dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti jūsų reikalavimai tik mums sutikus.  

    Pinigus, kuriuos sumokėjote už nekokybiškas ar nepristatytas prekes, per 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo pervesime į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios mokėjote už prekes. Jei mokėjote grynaisiais, būtina pateikti atsiskaitymo kvito (čekio) numerį bei nurodyti banko sąskaitos numerį į kurią norėtumėt gauti grąžintinus pinigus.

    Prekių negrąžiname jeigu:

    Užsakėte ne tą prekę.
    Kokybiška prekė yra Jūsų pačių praplėšta.
    Jums nepatiko skonis, tekstūra ir pan.
    Prekė yra kokybiška ir tinkamo galiojimo.
    Ir kitais LR teisės aktuose numatytais atvejais. 

Ar Jums jau yra 20 metų?
Taip Ne